Octopus Project | Η Gloria Ι.Ν ΣΙΑΓΚΡΗΣ με χαρά σας καλωσορίζει στη νέα υπηρεσία που προσφέρει στους συνεργάτες της.
Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια ο χώρος του e-shop γνωρίζει μεγάλη άνθηση παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας. Οι πελάτες της σημερινής αγοράς, θέλουν να βρίσκουν προϊόντα ποιότητας και πληροφορίες, γρήγορα και εύκολα. Το κύριο πλεονέκτημα του διαδικτύου είναι ότι προσφέρει ταχύτητα και ευκολία.
Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος:
- Ευρεία γεωγραφική κάλυψη: Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται παντού.
- Μείωση λειτουργικού κόστους: Η μείωση του λειτουργικού κόστους οφείλεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης, όσο αυξάνεται ο αριθμός των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης αυτών.
- Συνεχής λειτουργία: Το διαδίκτυο είναι ίσως το μοναδικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών οποιαδήποτε στιγμή το 24ώρο.
- Εργαλείο μάρκετινγκ: Η επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του διαδικτύου για προσφορές, διαχείριση και ενημέρωση πελατών, στατιστικά στοιχεία πρόσβασης και πωλήσεων.
Η αλήθεια είναι ότι πλέον αποδεδειγμένα, η πρώτη έρευνα γίνεται από το διαδίκτυο ενώ παράλληλα οι αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων έχουν εκτοξευτεί τα τελευταία χρόνια.
Ας μιλήσουμε με νούμερα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο:
- Μείωση τζίρου φυσικών καταστημάτων για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις το 2016 σε σχέση με το 2015 έως και 40% (Σύμφωνα με έρευνα Ινστιτούτου ΙΝΕΜΥ – Ινστ. Εμπορίου και Υπηρεσιών)
- Άνοδος 14,28% του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων το 2015 σε σχέση με το 2014 (Έρευνά e-commerce Europe )
- Ένας στους 4 online αγοραστές πραγματοποίησε το 50% των συνολικών αγορών του μέσω διαδικτύου ενώ την προηγούμενη χρονιά ήταν μόλις ένας στους 10 (Έρευνα ELTURN – Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
- Ο ρυθμός αύξησης ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2015 ήταν 20,4%, ο πέμπτος υψηλότερος στην Ευρώπη (Έρευνά e-commerce Europe )
- Αύξηση του τζίρου των e-shop την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου κατά 50%
- Στο 1,5 Τρις δολάρια ο ηλεκτρονικός τζίρος παγκοσμίως για το 2014 ενώ το 2018 αναμένεται να φτάσει στα 2,35 Τρις Δολάρια.
Επενδύοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επενδύει κανείς στο μέλλον της επιχείρησης του, επενδύει στην εικόνα του και ανοίγει ακόμα ένα κανάλι πώλησης που μόνο θετικά νούμερα μπορεί να φέρει σαν αποτέλεσμα.
Βάση όλων αυτών των δεδομένων η Gloria αποφάσισε να φτιάξει για κάθε συνεργάτη της ένα υψηλής αισθητικής ηλεκτρονικό κατάστημα που θα ανταποκρίνεται στις επιχειρηματικές του ανάγκες.
Στην ιστοσελίδα του gloria-eshop σας παρουσιάζουμε αναλυτικά τα πακέτα συνεργασίας που προσαρμόστηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε όλοι οι συνεργάτες μας, που ενδιαφέρονται να κάνουν αυτό το βήμα, να μπορούν να ανταποκριθούν.